רותי דייויס

פעם אחת, לפני הרבה שנים (מתחיל כמו סיפור אגדה נכון?) חשבתי שאוכל לתמוך באנשים בעזרת לימודי פסיכולוגיה. עשיתי תואר ראשון וזה לא היה מספק. הרגשתי שאני צריכה גם לגעת אז עשיתי קורסים שונים של עיסויים הוליסטיים וגם זה הרגיש חסר. עשיתי מסעות של התפתחות אישית, למדתי הילינג ושילבתי את כל הידע שצברתי בטיפולי.

לפני לידת בתי הראשונה באנגליה עשיתי קורס הכנה אצל ג'אנט בלאסקאז, כוהנת הלידה הטבעית. הגעתי לביה"ח עם הידיעה של מה ואיך אני רוצה בלידה. היתה לי תוכנית לידה מסודרת.   36 שעות של לידה כואבת שבה חוויתי הכל חוץ מניתוח קיסרי, הביאו אותי לחוויה של כישלון ולהחלטה ללדת את הלידה הבאה בבית.

 ארבע שנים אח"כ, בפרדס חנה, נולדה בתי השניה אחרי חמש שעות כואבות ועוצמתיות. למרות הכאב, החוויה היתה של התעלות מופלאה.     שתי הלידות תרמו, כל אחת בדרכה, לרצון שלי ללוות לידות. לעזור לנשים למצוא את הדרך המיוחדת לכל אחת מהן ללידה שלה.

יחד עם רחל דנית ויעל הקמנו את פרפרים בבטן כדי לתת לנשים הזדמנות ללמוד כלים שיאפשרו להן לחגיע ללידה הרצויה להן.

ברבות השנים יצרנו רחל ואני קורס הכנה מיוחד לנשים בראותנו את המסע המיוחד שעוברת כל אישה בלידה, על מנת לתת לה תמיכה ולחגוג איתה את המפגש העוצמתי הזה של גוף ונפש.

בתשע השנים האחרונות אני דולה. יצא לי ללוות גם בבתי חולים לידות מופלאות. למדתי לראות שלא מה שקורה בלידה הוא המשנה אלא איך פוגשים אותו. בלידות אני מנסה לסייע לנשים למצוא את הבחירות שלהן. לראות שכל לידה, בין אם ואגינלית רגילה, או בסיוע משככי כאבים, או קיסרית, יכולה להיות חוויה טובה.

בהריון, ובעיקר בלידה אנו פוגשים את עצמנו בכל מיני היבטים. לעיתים מפתיעים, לא תמיד פשוטים ולרוב עוצמתיים. כדולה וכמדריכה להכנה ללידה אני שם, לסייע לאישה ולבן זוגה (שגם הוא עובר מסע משל עצמו) לפגוש מקומות אלו. להתמסר, לעיתים להתעקש, לעיתים לוותר.

בשנים האחרונות נוספו להכשרה שלי לימודי תרפיה באמנות ופסיכותרפיה אנתרופוסופית. שהרחיבו את היכולת שלי לתמוך פיזית ונפשית באישה ובבן זוגה בהכנה ללידה ובלידה עצמה.                             בעזרתם אני יכולה לסייע במפגש עם פחדים לקראת לידה, התמודדויות עם טראומה מלידה קודמת, הכנה להורות, עיבוד טראומות ילדות שעשויות להשפיע על הלידה ועוד.

אני מעמידה את ליבי, ידי ותובנותי לרשות הנשים והזוגות שאני מלווה

ניתן להעזר בי ב:

תהליכים תראפויטים המסייעים להתמודדות עם חוויות הקשורות ללידה

הכנה ללידה פרטית

הכנה ללידה קבוצתית לנשים בלבד

ליווי לידה (דולה)

עיסוי לפני, תוך כדי ואחרי לידה

עיסוי תינוקות.

ליווי זוגי לפני ואחרי הלידה.
במשך השנים, במהלך ליווי הלידות, נוכחתי שוב ושוב, במפגש עם הזוגות שליוויתי, שעם כניסתו של תינוק למערכת הקיימת, הזוגיות עוברת טלטלה. ההריון והלידה מציפים קשיים שדורשים התמודדות. זוהי הזדמנות שאפשר לנצל אותה לחיזוק הקשר ולהתקרבות ממקום עמוק יותר. במשך השנים עזרתי לזוגות שליוויתי בתהליך הזה. אני פותחת את אפשרות התמיכה בפני כולם. אני נעזרת בפסיכותרפיה האנתרופוסופית ובאימגו על מנת לתמוך בכם בתהליך הזה. אתם מוזמנים לפגישה הכרות ראשונית ללא תשלום בה אני אכיר אתכם ואתם תשמעו על התהליך ותראו אם הוא מתאים לכם.
להתייעצות, סתם לדבר, או לקבוע פגישה אפשר להתקשר ל: 0528-344371