עיסוי לנשים בהריון/אחרי לידה

Rachel_Massage_Photos_120

טיפול אקוליבריו לאיזון אגן ורחם : טיפול Equilibrio באה מעולם של ״ספינג בייביס״ . הטיפול עדין ועמוק, עם המון הקשבה לגוף, והמטרה המרכזי שלו זה לתמוך בגוף למצוא איזון. בהריון זה יכול לעזור לטפל באי נוחות וכאבים כמו כאבי גב, אגן, עצם זנב, כתפיים וצוואר, סימפיוליזיס, וגם וורדים. הטיפול  יכול לעודד היפוך של תינוק במנח עכוז. בנוסף הוא נותן מענה לבעיות שינה, קושי בנשימה, צרבות, בצקות, כאבים בהליכה וישיבה, והפחתת לחץ .

הוספת איזון באגן וברחם נותן לתינוק יותר מקום, שזה מאפשר לו להתארגן טוב יותר לקראת הלידה, ולכן זה יכול גם להשפיע על הלידה. ולאחר לידה הטיפול תומך בחזרה לאיזון הטבעי של הגוף.

 עיסוי בהריון: בהריון, גוף האישה עובר שינויים רבים. המשקל הנוסף, השינויים ההורמונליים, השינוי בתנוחת האגן, השינוי בנפח כלי הדם והשינויים בשינה עלולים להכביד ולהקשות, ויש צורך בתמיכה שתאפשר לגוף להתמודד יותר טוב עם המצב החדש. ולפעמים גם מתחשק פינוק, רגע שמוקדש רק לעצמך בהריון ולקראת הלידה…

זה גם מתנה מעולה לאישה לאחר לידה !

טיפולים לאחר לידה

עיסוי מפנק, מנחם, ומרפא. שעה של חסד וזמן רגע לתת לעצמך, אחרי שזמן מה את רק נותנת למישהו אחר. יש להרבה נשים אחרי לידה קיים לא מעט מתח וכאבים בגוף – ההנקה, החוסר שינה ולהרים תינוק וציוד של תינוק הם הגורמים המרכזיים. העיסוי אצלי ממש יכול לעזור לך. 

טיפול סגירת העצמות זה טיפול בהשראת טקס מסורתי ממקסיקו שהמיילדת עושה עבור היולדת.  אני מכינה את החדר:  אור מעומעם ושמנים אתרים, על הרצפה מונחים חמישה צעיפים. לאחר קצת עיסוי ומגע, אני מתחילה לעטוף אותך צעיף אחר צעיף…זה נותן תחושה של רחם, מחזיר אותך חזרה על עצמך, מחבר גוף ונפש,  ומזכיר לעצמות את החזרה למקומם לאחר 9 חודשים של הריון ולידה. כל פעם זה יוצא קצת שונה, כל אישה צריכה משהו שונה. זה טקס/טיפול עמוק ומרגש. 

ניתן לרכוש טיפול במתנה לנשים. זה מתנה מבורכת, גם לפני וגם אחרי לידה.

 

לקביעת טיפול אפשר להתקשר רחל – 050-4400869

מחיר לטיפול אקוליבריו של שעתיים 600 ש"ח

מחיר לעיסוי של שעה 350 ש"ח

המלצות

אני ממליצה בחום על טיפולי הגוף של רחל !
מגע הידיים שלה עם שפע נתינה, חמים ועם מלא אהבה. פינוק של ממש. רוצה שימשיך עוד ועוד. כל הגוף והנפש מתאזן ונרגע. מחזיר את קצב הנשימה. השרירים מתרפים ומשתחררים מלחצים מצטברים.
חלל הטיפול כבר מוכן ונעים ומוסיף ליכולת שחרור בטיפול. באזור שקט ונגיש.
מי שצריך שחרור רגשי ופיזי- הטיפול של רחל מומלץ!
חמוטל גלין

רחל יקרה, רציתי להודות לך על הטיפול המדהים של אתמול.
הגעתי אלייך כל כך כאובה בסוף ההיריון, בקושי מצליחה ללכת. וזה פשוט מדהים איך אחרי שעה וחצי, רוב הכאבים נעלמו וטווח התנועה שלי השתפר פלאים!!

פשוט מגע מרפא. והכי כיף שזה גם מענג, מרגיע ומפנק.

מתבאסת על עצמי, איך לא באתי אלייך קודם וסתם סבלתי??ממליצה ממש לכל אשה בהיריון/ אחרי לידה או סתם מי שצריכה תוספת איזון או מגע מרפא.
את מדהימה מדהימה!!

תודה, איילת 🙏🏻🙏🏻