דנית צור אלמוג

קורס דולות, קורס עלמא עיבוד לידה מרפא, קורסי הכנה ללידה, קורס מיתרי האור

לחצו כאן לאתר החדש של דנית

ברוכים הבאים,
שמי דנית, ואני דולה, מדריכת הכנה ללידה, מעבירה מפגשים לעיבוד לידה ומתמקדת בשנים האחרונות בעיקר בהנחיית קורסי הכשרה והשתלמויות לנשות מקצוע, בגישת לידה כמסע – קורס דולות ומדריכות הכנה ללידה, קורס עלמא: עיבוד לידה מרפא, קורס לידה כמסע והשתלמות לידה כמסע.

050-8621822


הנה כמה המלצות:
״אם להודות על האמת, הפעם הראשונה שלקחתי דולה היתה מבחינתי בשביל בן הזוג שלי. לפני הלידה הראשונה בן זוגי הציע לקחת דולה. אני לא כל כך הבנתי למה זה נחוץ, שהרי בסוף כולן יולדות. אבל החלטתי לקחת, ולו רק בשביל לעזור לו, שיידע שיש על מי לסמוך ושלא יהיה חסר אונים מול הכאבים שלי.
עכשיו אני כבר אחרי שתי לידות. שתי לידות כואבות, לא קלות, אבל יפות, מדהימות. שתי לידות עם דולה – שתי לידות עם דנית.
בלידה השניה כבר בכלל לא היתה שאלה. מיד לאחר הלידה, למעשה כבר תוך כדי, הצלחתי להבין את החשיבות של חווית הלידה עם דולה כפי שהיתה עבורי.
אם אנסה לתמצת, אוכל לזקק אותן לכמה סיבות עקריות.
הבנתי שהחשיבות העצומה מבחינתי טמונה דווקא בפרטים הכי קטנים, ממש בניואנסים, כשלכל ניואנס כזה השפעה על מהלך הלידה, על התחושות ועל הרוגע, בכל צעד וצעד במסע הזה של הלידה.
החשיבות הנוספת שהיתה בשבילי לנוכחות של דנית איתי בלידה היתה עצם זה שהיא נתנה לי להאמין בכוחות של עצמי והזכירה לי את הנוכחות של הכוחות האלו שקיימים בי, גם ברגעים בהם לא הייתי מודעת בכלל שהם שם.
מה שהכי מדהים אותי, עד עכשיו כשאני נזכרת בזה, זה שהשינויים האלו שהיא עזרה לי לעשות, וזה קרה בשתי הלידות, קרו בסך הכל בתוך משפט אחד קטן, בכמה מילים מדויקות שדנית אמרה לי והצליחו לחדור לי לתודעה, אפילו בשיא הצירים. לא לגמרי ברור לי איך, אבל בלי הרבה מילים, ובעיקר עם נוכחות מרגיעה, עוצמתית ומשרה בטחון, דנית הצליחה כל הזמן להזכיר לי שאפשר לשנות את הסיפור. ומסתבר שלמעט המילים האלו, שנאמרו ברובן ברגעים הכי קשים וכואבים, ובכל זאת הצליחו להיחרט לי בראש, היתה משמעות עצומה על כל מהלך הלידה, על החוויה בכללותה והזכרון שלה כפי שהוא מלווה אותי עד היום.
ולבסוף, וחשוב לא פחות מכל אלו, אני חושבת שאחד הרגעים הנפלאים ביותר שאנצור איתי בזכרון מהלידה היה הלגימה מכוס התה שדנית הכינה לי מיד עם סיום הלידה ונתנה לי לשתות עם קש. התה הפשוט הזה של בית החולים היה עבורי באותם הרגעים כמו ללגום ממשקה האלים באולימפוס. הרגשתי כאילו לא רק שייצרתי הרגע חיים חדשים, אלא גם החזרתי לעצמי את החיים שלי בעזרתו, ועד עכשיו כשאני נזכרת בתה הזה, מבחינתי הוא היה סגירת המעגל של הרגישות והדיוק שבהם דנית התנהלה לאורך כל הדרך, ועזרה לי להפוך את הכאבים והקושי לרגעים הכי יפים בחיי"

מיכל

״ לקראת לידתי השניה הרגשתי צורך בתהליך הכנה נוסף ושונה.  בלידה הראשונה הקדשנו את עיקר ההכנה להבנת תהליך הלידה מבחינה גופנית וסמכנו על יכולתינו הטיבעיות ועל ניסיון החיים להתמודד עם תהליך הלידה והמערכת הרפואית.  בדיעבד,  לאחר לידה מורכבת אשר הותירה מספר צלקות,  הבנתי שרצוי היה לגשת לאירוע זה קצת אחרת.  כך הגעתי למפגשי ההכנה עם דנית בהם עיבדנו את מאורעות הלידה הקודמת,  המטענים והחששות ונערכנו לקראת הלידה השניה,  מחשבתית, נפשית ופיזית.  דנית יצרה אוירה נעימה ומקבלת במפגשים –  קשובה לכל אשר עלה ללא שיפוטיות ועם הכוונה למקומות חיוביים –  מטענים מהעבר פורקו באופן בונה.  היה לי די ברור בשלב מוקדם שליוויה של דנית בזמן הלידה כדולה יעזור לי רבות. ואכן בזמן הלידה דנית יצרה אוירה תומכת ורגועה בה הרגשתי בטוחה ומוגנת.  הנוכחות של דנית עם מילותיה המחזקות וידיה המלטפות שימשה למקור אנרגיה חיוני בזמן הלידה.  זכיתי לחוויה משמעותית אשר ריפאה צלקות מהעבר ומילאה אותי.  אמנם  טרם הספקתי לעבד את לידה זו למלואה, אך אין לי ספק  שהמפגש עם דנית תרם לאין שיעור לתהליך מבורך זה ועל כך אני  מודה לה״.
פנינה

"היה לי מזל להכיר את דנית, והיה לי מזל ללדת עם דולה דנית. שתי הלידות הקודמות נשארו בזיכרוני כטראומטיות, והרעיון לקחת דולה הרגיש לי נכון. יחד עם זאת התלבטתי – אולי זה סוג של פינוק מיותר. היום, לאחר לידה שעברתי עם דנית אני יכולה רק להמליץ לכל אחת לקחת דולה, ולא דולה כל שהיא – אלה דווקא את דנית. בחוכמה רבה, רגישות, הבנה ויצירתיות היא ליוותה אותי לאורך הלידה והפתיעה אותי כמה כל הסיפור הזה יכול להיות אחר. כמה שאפשר לעבד פחדים, להרגיש שליטה על התהליך, להרפות איפה שצריך במקום להתכווץ, להרגיש בטוח, להכיל את מה שנראה בלתי סביל. וכל זה בזכות המקצועיות והאינטואיציה של דנית, שבמיומנות מדהימה הבינה את מה שנחוץ לי, איך צריך לעבוד איתי. לאחר הלידה דיברנו, שאלתי:"עם כולם את עובדת ככה, כמו שעבדת איתי?" הכוונה הייתה שאצלי ההבט הנפשי, הפסיכולוגי של הדבר, היה מאוד דומיננטי. "לא", אמרה דנית, זה נוצר מתוך התקשורת בינינו, עם כל אחת זה שונה, לפי האופי של האישה". מדהים, לא?
דנית היקרה, תודה ענקית!"
קסניה טופז

"ילדנו את ביתנו הבכורה בערב שבת בחודש מאי,
דנית ליוותה אותנו החל מקורס ההכנה ללידה ומפגש הכנה נוסף. היא תמכה בנו בחודשים שלפני, במבוך המפותל שיש בו עליות וירידות ועזרה לנו להגיע אל הרגע המיוחד מחוזקים ובטוחים בה ובעצמנו.
ביום הלידה דנית הגיעה מגוייסת לתמיכה באופן שאי אפשר לתאר. מעולם לא פגשנו מסירות כזו. דנית בילתה איתי במקלחת במשך 4 שעות צירים… ובזכותה הצלחתי לסמוך על עצמי, על התחושות  הפיזיות ולהבין מה נכון לי.
היא עזרה לבעלי להיות שם בשבילי – הרגיעה והכווינה, כך ששניהם היו פנויים לתמוך בי ברגעים הכואבים.
אם לפני הלידה היה לנו ספק לגבי נחיצותה של דולה, היום אנחנו בטוחים שדנית תהיה איתנו גם בלידה הבאה. בזכותה חווית הלידה היתה מעצימה ומדהימה, לא יכולתי לאחל לעצמי טוב יותר!"
אילונה

"דנית ליוותה אותנו בלידה השלישית לאחר שתי לידות שבהן קיווינו ללדת בלידה טבעית. את הלידה הראשונה התחלנו בבית עם מיילדת וסיימנו בבית יולדות עם אפידורל. בלידה השנייה התחלנו במרכז לידה טבעית וגם הפעם פגשנו באפידורל במחלקה הסמוכה. בהריון השלישי הבנו שמה שנחוץ לנו יותר מכל כדי ללדת טבעי זאת מלווה שתגיע עם ידע ונכונות והרבה חכמה נשית. רצינו מישהי שתהיה מקצועית, מחויבת ונוכחת כשצריך, עם ידע מסורתי בנוגע לשיטות השונות להקלה והתמודדות עם צירים. לשמחתנו הרבה פגשנו בדנית שהתאימה באופן מושלם לכל ציפיותינו. מהר מאוד וברגישות רבה היא הבינה את הצרכים שלי וידעה לתת את העצות המדויקות לכל מצב. בעזרתה של דנית צלחתי דרך שעות רבות וארוכות של כאב באופן שהשיב לי את האמונה ביכולת של הגוף שלי. הלידה עם דנית הייתה אבן דרך מעצימה ומלמדת ואני מאחלת לכל היולדות באשר הן דולה נפלאה, מחבקת, חמה, רגישה וחכמה כמו דנית."
טליה

לקריאת המלצות נוספות כנסו לדף ההמלצות שלנו
מוזמנות גם לדף ההמלצות על קורסי ההכשרה המקצועית שלנו

fullsizeoutput_3521
עם רחל ועם פם אינגלנד, המיילדת, הלב והראש, שמאחורי ׳ללדת מבפנים׳ Birthing From Within, הגישה המהפכנית שהבאנו לישראל